بانوی سبز

جشنواره سمت سبز زمین

بانوی سبز

جشنواره سمت سبز زمین

بانوی سبز

این وبلاگ به منظور شرکت در جشنواره سمت سبز زمین و در راستای دغدغه شخصی من در حفظ محیط زیست برای فرزندان مان ایجاد شده است.


چند روز قبل هنگامیکه یکی از محیط بانان شهرستان سیرجان در حال بازگشت از ماموریت در منطقه گودغول سیرجان بوده است چهار شکارچی متخلف در نزدیکی پاسگاه محیط بانی مسیر خودروی وی را مسدود نموده و به محیط بان حمله ور می شوند.

چهار فرد شرور محیط بانان اکبر هاشمی را به زور از خودرو پیاده نموده و به شدت مورد ضرب و جرح قرار می دهند به طوریکه وی از شدت خونریزی و ضربات وارده به ناحیه سر و صورت بیهوش می شود.

ضاربین سپس بیسیم خودروی محیط زیست و بیسیم دستی محیط بان را سرقت نموده و پس از پنجر نمودن لاستیک های خودرو، محل را ترک می کنند.

پس از مدتی پیکر نیمه جان محیط بان هاشمی در حالی که غرق در خون بوده توسط مردم محلی مشاهده شده و از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضای سیرجان منتقل می شوند.

پس از این حادثه با حضور مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان و رییس محیط زیست شهرستان، شکایتی در مراجع قضایی تنظیم و با دستور دادستان سیرجان ضاربین تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

روز بعد از حادثه سه نفر از ضاربین توسط پلیس اطلاعات و مامورین انتظامی پاسگاه خیرآباد، بازداشت شده و نفر چهارم از آنان که متواری شده بود نیز با کمی تاخیر دستگیر می شود.

ضاربین از متخلفین سابقه دار شکار و صید هستند که سال گذشته به همراه یک اسلحه شکاری غیرمجاز توسط محیط بان هاشمی دستگیر و در دادگاه نیز به همین جرم محکوم شده بودند.

منبع خبر:  www.iew.ir


  • S@mane

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی